Cześć

Nazywam się Barbara Gacek. Jako copywriterka pracuję od 4 lat.  Skończyłam rozbudowany kurs online dla copywriterów Copywriting Masterclass Jarka Kaniewskiego. Dobre podstawy są cenne, ale doświadczenie zdobyte w boju niezbędne. A to przedstwiam Ci poniżej jako portfolio copywritera.

Najlepiej czuję się w content writingu, gdzie treść przekazuje wartościową wiedzę, buduje zaufanie i przedstawia markę potencjalnym klientom. Dlatego najchętniej piszę artykuły blogowe oraz treści na lading page i strony www.

portfolio copywritera

To strona Klienta, na którą aktualnie tworzę treści. Your Sailing Team to rodzina, której pasją jest żeglowanie. Treści mają za zadanie wypozycjonować stronę dlatego dbam o odpowiednie słowa kluczowe, linkowanie między podstronami i estetyczny układ tekstu na stronie ułatwiający czytanie.

Jestem współautorką bloga o podróżowaniu po węgierskich drogach. Opłaty przepisy drogowe, inne przydatne informacje, gdybyś akurat wybierał się na Węgry, lub przez Węgry.

Współpracowałam z agencjami marketingowymi Freshview i Contentation. Dzięki nim nauczyłam się pisania treści pozycjonujących oraz korzystania z narzędzi takich jak Ahrefs czy Contadu.

Współtworzyłam konto na IG dla @upgrader_pl, na które cyklicznie tworzyłam treści i grafiki w aplikacji Canva. Współpracuję też z zespołem Copywriter.pl

Jestem freelancerem i taki system pracy bardzo mi odpowiada. Wymaga odpowiedzialności i terminowości, ale jednocześnie daje dużą swobodę. Prowadzę działalność gospodarczą Potrzebne Teksty.

resultica

Artykuł blogowy o najpopularniejszych systemach CMS dla strony firmy zajmującej się projektowaniem witryn internetowych.

https://resultica.pl/blog/system-cms-do-samodzielnego-prowadzenia-strony

plantpur

Artykuł pozycjonujący dla sklepu producenta ekologicznych i wygodnych materacy.   

https://plantpur.pl/Jak-spa%C4%87-na-poduszce-ortopedycznej-Daj-odpocz%C4%85%C4%87-cia%C5%82u-stosuj%C4%85c-poduszk%C4%99-ortopedyczn%C4%85

copywriter

Artykuł pozycjonujący o tematyce marketingowej dla agencji copywriterskiej stworzonej przez Jarka Kaniewskiego. Jeńców nie bierze, za to promuje swoich kursantów jeśli tylko zauważy, że dobrze rokują w tej branży. Poniżej cztery artykuły pozycjonujące z zakresu marketingu i copywritingu.

Archetyp marki
Audyt SEO

mk design

Treści na stronę www dla twórczyni stron internetowych. Projektuje je od podstaw, naprawia i modernizuje te stare i niedziałające. Robi prawdziwe czary-mary nad techniczną i wizualną warstwą witryn. Cel – odświeżenie strony, zwiększenie widoczości w sieci dzięki większej ilości treści zawierającej słowa kluczowe i uporządkowanie oferty usług.

TINY HOUSE DESIGN

Treści na stronę internetową dla polskiego producenta mobilnych domków. Strona już posiadała wysoką pozycję w wyszukiwarce. Zadanie polegało na tym, żeby do pięknych zdjęć dołączyć jak najwięcej wartościowej treści opisującej klientowi czym dokładnie są domy na kołach. Cel – zwiększyć konwersję dzięki dokładnemu przedstawieniu klientowi oferty. Strona wciąż się rozbudowuje i potrzebne są coraz nowsze teksty, które na bieżąco piszę.

https://tinyhousedesign.pl
Tiny House Design

Treść na landig page dla Tiny House Design.

https://tinyhousedesign.pl/domki-mobilne

Obecnie prowadzę także blog dla Tiny House Design. Planuję tematy, ustalam słowa kluczowe, piszę zoptymalizowane teksty i umieszczam je w panelu.

Jeśli chcesz zapoznać się z innymi tekstami napisanymi przeze mnie napisz, udostepnię Ci szersze portfolio. Jednak większość treści piszę jako ghostwriter i obowiązuje mnie NDA. Przeczytaj także, jak będzie wyglądała nasza współpraca.

Praca copywritera to nie wszystko. mam jeszcze inne zainteresowania i talenty 🙂

W wolnych chwilach czytam. Nie tylko branżowe książki o marketingu. Moje klimaty to „Wiedźmin”, „Zwiadowcy”, książki Jakuba Małeckiego, Radka Raka i cała masa innych. Od ponad 10 lat należę do społeczności https://lubimyczytac.pl/, znajdziesz mnie tam jako Noc-Kairu. Najchętniej czytam kilka książek jednocześnie. Dzięki temu zanurzam się w świat, na który aktualnie mam ochotę. Scrolluję też internet – a jakże – najczęściej IG. Metodycznie i z radością buduję swoje miasto w przeglądarkowej grze Elvenar.

Badanie Gallupa uświadomiło mi moje talenty, które wykorzystuję w pracy. Biorę Odpowiedzialność za powierzone mi zadania. Elastyczność w działaniach ułatwia mi pracę freelancera, który często musi szybko reagować i znajdywać najlepsze rozwiązania. Empatia pozwala mi wczuć się i zrozumieć potrzeby klienta. Za Intelektem stoi moja chęć zdobywania wciąż nowych informacji, przetwarzania ich i układania we właściwej kolejności. Dlatego research i poznawanie zagadnień branży to dla mnie prawie jak dobra zabawa. Naprawiam nie tylko popsute zabawki moich dzieci, ale także konwersję na stronach, na które dostarczam teksty.