portfolio copywritera

Cześć

Nazywam się Barbara Gacek. Swoje doświadczenie w pracy copywritera zdobywam od 2020 r.  Skończyłam rozbudowany kurs online dla copywriterów Copywriting Masterclass Jarka Kaniewskiego. Cały czas uczę się i wdrażam wiedzę o SEO i marketingu, nie tylko dlatego, że przydaje się w mojej pracy, ale też zwyczajnie ciekawią mnie te zagadnienia.

Najlepiej czuję się w content writingu, gdzie treść przekazuje wartościową wiedzę, buduje zaufanie i przedstawia markę potencjalnym klientom. Dlatego najchętniej piszę artykuły blogowe oraz treści na lading page i strony www.

Współpracowałam z agencjami marketingowymi Freshview i Contentation. Dzięki nim nauczyłam się pisania treści pozycjonujących oraz korzystania z narzędzi takich jak Ahrefs czy Contadu.

Współtworzyłam konto na IG dla @upgrader_pl, na które cyklicznie tworzyłam treści i grafiki w aplikacji Canva. Współpracuję też z zespołem Copywriter.pl

Jestem freelancerem i taki system pracy bardzo mi odpowiada. Wymaga odpowiedzialności i terminowości, ale jednocześnie daje dużą swobodę. Prowadzę działalność gospodarczą Potrzebne Teksty.

Poniżej znajdziesz portfolio z moimi przykładowymi pracami

resultica

Artykuł blogowy o najpopularniejszych systemach CMS dla strony firmy zajmującej się projektowaniem witryn internetowych.

https://resultica.pl/blog/system-cms-do-samodzielnego-prowadzenia-strony

plantpur

Artykuł pozycjonujący dla sklepu producenta ekologicznych i wygodnych materacy.   

https://plantpur.pl/Jak-spa%C4%87-na-poduszce-ortopedycznej-Daj-odpocz%C4%85%C4%87-cia%C5%82u-stosuj%C4%85c-poduszk%C4%99-ortopedyczn%C4%85

copywriter

Artykuł pozycjonujący o tematyce marketingowej dla agencji copywriterskiej stworzonej przez Jarka Kaniewskiego. Jeńców nie bierze, za to promuje swoich kursantów jeśli tylko zauważy, że dobrze rokują w tej branży. Poniżej cztery artykuły pozycjonujące z zakresu marketingu i copywritingu.

Archetyp marki
Audyt SEO

mk design

Treści na stronę www dla twórczyni stron internetowych. Projektuje je od podstaw, naprawia i modernizuje te stare i niedziałające. Robi prawdziwe czary-mary nad techniczną i wizualną warstwą witryn. Cel – odświeżenie strony, zwiększenie widoczości w sieci dzięki większej ilości treści zawierającej słowa kluczowe i uporządkowanie oferty usług.

TINY HOUSE DESIGN

Treści na stronę internetową dla polskiego producenta mobilnych domków. Strona już posiadała wysoką pozycję w wyszukiwarce. Zadanie polegało na tym, żeby do pięknych zdjęć dołączyć jak najwięcej wartościowej treści opisującej klientowi czym dokładnie są domy na kołach. Cel – zwiększyć konwersję dzięki dokładnemu przedstawieniu klientowi oferty. Strona wciąż się rozbudowuje i potrzebne są coraz nowsze teksty, które na bieżąco piszę.

Tiny House Design

Treść na landig page dla Tiny House Design.

Obecnie prowadzę także blog dla Tiny House Design. Planuję tematy, ustalam słowa kluczowe, piszę zoptymalizowane teksty i umieszczam je w panelu.

Jeśli chcesz zapoznać się z innymi tekstami napisanymi przeze mnie napisz, udostepnię Ci szersze portfolio. Jednak większość treści piszę jako ghostwriter i obowiązuje mnie NDA. Przeczytaj także, jak będzie wyglądała nasza współpraca.

Praca copywritera to nie wszystko. mam jeszcze inne zainteresowania i talenty 🙂

W wolnych chwilach czytam. Nie tylko branżowe książki o marketingu. Moje klimaty to „Wiedźmin”, „Zwiadowcy”, książki Jakuba Małeckiego, Radka Raka i cała masa innych. Od ponad 10 lat należę do społeczności https://lubimyczytac.pl/, znajdziesz mnie tam jako Noc-Kairu. Najchętniej czytam kilka książek jednocześnie. Dzięki temu zanurzam się w świat, na który aktualnie mam ochotę. Scrolluję też internet – a jakże – najczęściej IG. Metodycznie i z radością buduję swoje miasto w przeglądarkowej grze Elvenar.

Badanie Gallupa uświadomiło mi moje talenty, które wykorzystuję w pracy. Biorę Odpowiedzialność za powierzone mi zadania. Elastyczność w działaniach ułatwia mi pracę freelancera, który często musi szybko reagować i znajdywać najlepsze rozwiązania. Empatia pozwala mi wczuć się i zrozumieć potrzeby klienta. Za Intelektem stoi moja chęć zdobywania wciąż nowych informacji, przetwarzania ich i układania we właściwej kolejności. Dlatego research i poznawanie zagadnień branży to dla mnie prawie jak dobra zabawa. Naprawiam nie tylko popsute zabawki moich dzieci, ale także konwersję na stronach, na które dostarczam teksty.