Jak będzie wyglądać nasza współpraca?

1

Najpierw do mnie napisz na adres potrzebneteksty@gmail.com lub przez formularz. Przedstaw wstępnie, na czym ma polegać zlecenie. Taka konwersacja zapewne będzie wymagała wymiany kilku maili, zanim zdecydujesz się, żebym to ja wykonała zadanie. Porozmawiamy o cenie, zakresie prac, wstępnym terminie. Nie jest zobowiązująca. Zwyczajnie sprawdzasz, czy moja oferta współgra z Twoimi potrzebami. Dla ułatwienia wyślę ci brief z pytaniami.

2

Kiedy zlecisz mi zadanie, podpiszemy standardową umowę. W niej znajdą się zapisy dotyczące ustalonego zakresu prac, terminu oddania tekstów, dokładnej ceny, jest też aneks o poufności przekazanych informacji.

3

Rozpoczynam realizację zlecenia. Robię research, proszę Cię o udostępnienie istotnych informacji. W zależności od rodzaju zlecenia wysyłam do uzupełnienia kolejny, bardziej szczegółowy brief, lub umawiamy sie na video rozmowę. W końcu zależy nam na stworzeniu jak najbardziej dopasowanych treści.

4

W zależności od tekstu czasem może być potrzebna konsultacja na etapie pisania. Tekst możesz zaakceptować od ręki, w ramach umowy zobowiązuję się do 2 poprawek.

5

Zgodnie z terminem określonym w umowie otrzymujesz gotowe treści, które zamówiłeś. Wysyłam też fakturę.